GiftMall.com.ua
Активировать сертификат Узнать баланс сертификата
Пн-Пт: 09:00-18:00
Сб-Вс: выходной день

Подарункові сертифікати в маркетинговій стратегії

Подарункові сертифікати можуть бути простим способом збільшити продажі, залучити нових клієнтів та покращити відносини з існуючими. Ось наш погляд на те, як можна використовувати подарункові сертифікати в рамках маркетингової стратегії.

          Збільшіть привабливість вашого бренду для існуючих клієнтів, та залучіть нових прихильників.

Подарункові картки дуже зручні у використанні, вирішують питання вибору для клієнтів що обирають подарунки і можуть бути запропоновані у фізичній формі або в цифровому форматі. Вони дозволяють задовільніти клієнтів незалежно від того, де вони знаходяться, або наскільки заздалегідь вони купують подарунки.

За статистикою, більшість продажів подарункових сертифікатів, бренди отримують на великі свята, вихідні або визначні дати. Більш ніж 90% клієнтів, використовують подарункові сертифікати для того, щоб сказати «Дякую» своїм співробітникам, партнерам чи клієнтам. Тому це надає можливість додатково отримувати прихильність нових клієнтів та змушує повертатися існуючих протягом усього року.

          Збільшити середній чек покупця. 

Більшість одержувачів подарункового сертифікату витрачають майже на 40 % більше, ніж номінальна вартість сертифікату, яку вони отримують. Тому, подарункові сертифікати невеликого номіналу можуть бути стратегічним інструментом, що приваблює покупців зайти до магазину та здійснити додаткову покупку вищу за номінал. На відміну від фізичних товарів, реалізація подарункових сертифікатів значно полегшує операційну діяльність, зменшує ризик повернень товарів та збільшує обіг кредитних коштів. Для власників бізнесу ці невід'ємні аспекти є безпрограшними для максимізації прибутковості та зменшення попиту, скарг клієнтів та відкликання платежів.

          Бути інноваційними. Майбутнє за IT-рішеннями.

Вже неможливо уявити світ без фізичних подарункових сертифікатів. Вони безперечно мають свої переваги, та актуальність. Але майбутнє за новими передплаченими рішеннями, які вже в повну силу працюють в найсучасніших країнах світу. В Західніх країнах світу, вже давно нікого не здивуєш подарунковим сертифікатом. Це певна культура, що з'явилася дуже давно та влилася в звичний темп життя. Не є новинкою і єлектронний сертифікат, який вже через хвилину можливо отримати на електронну скриньку, смс повідомленням чи в мессенджері. За дослідженнями, 40% замовлень — електронні сертифікати, хоча таку опцію мають лише 20% торгівельних мереж України. Порівнюючи зі статистикою 2016 року це дійсно високі показники і на думку експертів, вже у середині 2018 року, частка електронних сертифікатів буде перевищувати 60%

 В чому найбільші переваги електронних сертифікатів?

  •    Швидкість обслуговування та атоматизация.   Електронний сертифікат може бути автоматично доставлений за лічені секунди на електронну пошту отримувача.
  •    Економічність.   Сертифікат в цифровому форматі не потребую додаткових витрат на виробництво та логістику.
  •    Зменшення операційної роботи.   Процес відправки електронного сертифікату повністю автоматизований, тому не витрачає робочий час ваших співробітників.
  •    Приваблює користувачів-новаторів та гостей країни. Дає можливість надавати послуги тим хто живе за кордоном та хоче заохочувати на території Країни.

 

Отже, завдяки гнучкості та універсальності цифрових та фізичних подарункових карток, здійснювати покупки стає набагато простішим для зростаючої кількості клієнтів, особливо для прихильників сучасних технологій.

Мы рекомендуем