Дослідження ринку є не від'ємним маркетинговим інструментом для компаній, які бажають зрозуміти своїх клієнтів, ідентифікувати ринкові тенденції, оцінити ефективність маркетингових заходів, проаналізувати конкуренцію або впровадити інновації. Вони дають можливість приймати зважені бізнес-рішення, адаптувати пропозиції до потреб ринку та будувати стійкі відносини з клієнтами.
Отримання знань, які стосуються досліджень ринку, є важливою умовою для уникнення ризиків нерозуміння ринкових умов і втрати конкурентоспроможності компанії. Таким чином, це стає вагомим фактором для досягнення успіху в сучасному бізнес-середовищі.
Аналіз ринку є вагомим елементом для розуміння уподобань та потреб цільової аудиторії. Проте їх залучення у дослідницький процес може бути дещо ускладненим. Застосування подарункових карток, як різновид нагороди, є ефективним засобом стимулювання респондентів до прийняття участі в дослідженнях. Такі винагороди мають цінність, тому переконують клієнтів витратити свій час та зусилля на активну участь у дослідницьких процесах і наданні щирих відповідей.
Переваги використання подарункових сертифікатів:
-
Мотивація клієнтів.
За допомогою подарункових карток можна зміцнити мотивацію покупців в участі в дослідженнях, адже отримання винагороди за докладені зусилля надає відчуття цінності та важливості для компанії. -
Підвищення залученості.
Використання подарункових карток як нагород може переконати респондентів активно брати участь у дослідженнях ринку та соціальних опитуваннях. Це дозволяє отримати більшу кількість відповідей, а отже, й більш репрезентативні результати досліджень. -
Побудова позитивних взаємин.
Подарунковий сертифікат стає символом нагороди для компаній, які використовують їх у побудові стійких взаємовідносин зі замовниками. Це сприяє налагодженню позитивних взаємин з клієнтами та може призвести до збільшення їх лояльності та встановлення довготривалого співробітництва -
Виділення на тлі конкурентів.
Використання подарункових карток як винагороди після прийняття участі в дослідженнях ринку може вирізнити компанію поміж конкурентів. Це ефективний спосіб привернути увагу замовника та збільшити шанси на здобуття їхнього цінного зворотного зв’язку.
Ефективні стратегії використання подарункових карток:
-
Нагородження подарунковими картками за заповнення анкети.
Заохочення клієнтів до заповнення анкети за допомогою гарантованого отримання подарункового сертифіката після завершення дослідження. -
Розіграш призів.
Впровадження елементу випадковості, де кожен учасник після завершення дослідження, має шанс виграти подарункову картку певного номіналу -
Програми лояльності.
Подарункові сертифікати можна розглядати як елемент різноманітних програм лояльностей. За допомогою такого виду заохочення респонденти регулярно братимуть участь у дослідженнях ринку або соціальних опитуваннях. -
Персоналізація нагород.
Надання клієнтам можливості обирати нагороду з поміж різних варіантів дозволяє їм отримати саме те, що найкраще відповідає їхнім індивідуальним уподобанням і бажанням.
Гнучка та зручна опція винагородження респондентів:
Ми пропонуємо подарункові картки 350 брендів різних категорій у каталозі giftmall, що дозволяє забезпечити свободу вибору та персональний підбір подарунків для отримувачів. Ми пропонуємо універсальний сертифікат giftmall, який користувач може обміняти на сертифікат будь-якого партнера.
Завдяки різноманіттю подарункових карток різних брендів та номіналів, доступних у нашому каталозі, можливо легко підібрати їх відповідно до типу маркетингово дослідження.
Сертифікати є не тільки гнучкою опцією для учасників дослідження, але також дозволяють організаторам швидко та ефективно вручати нагороди. Наявність фізичних та електронних подарункових карток спрощує реалізацію, дозволяючи організаторам вручити більшу кількість нагород, а отже привернути більше респондентів.
Використання подарункових сертифікатів як ефективного заохочення та нагороди за участь у дослідженнях ринку й соціальних опитуваннях є стратегією, яка може значно збільшити залученість клієнтів у дослідницькі процеси. Її ключовими елементами є: мотивація клієнтів, побудова позитивних взаємин, виділення на тлі конкуренції та персоналізація винагород.
Тому варто розглянути впровадження такої програми в компанії, щоб отримати цінну зворотну інформацію, побудувати міцні та стійкі відносини з клієнтами та ефективно адаптувати стратегії бізнесу.