Використання подарункових сертифікатів як ефективного інструмента мотивації та винагородження за участь у різних видах досліджень

 Дослідження ринку є не від'ємним маркетинговим інструментом для компаній, які бажають зрозуміти своїх клієнтів, ідентифікувати ринкові тенденції, оцінити ефективність маркетингових заходів, проаналізувати конкуренцію або впровадити інновації. Вони дають можливість приймати зважені бізнес-рішення, адаптувати пропозиції до потреб ринку та будувати стійкі відносини з клієнтами.

Отримання знань, які стосуються досліджень ринку, є важливою умовою для уникнення ризиків нерозуміння ринкових умов і втрати конкурентоспроможності компанії. Таким чином, це стає вагомим фактором для досягнення успіху в сучасному бізнес-середовищі.

Аналіз ринку є вагомим елементом для розуміння уподобань та потреб цільової аудиторії. Проте їх залучення у дослідницький процес може бути дещо ускладненим.  Застосування подарункових карток, як різновид нагороди, є ефективним засобом стимулювання респондентів до прийняття участі в дослідженнях. Такі винагороди мають цінність, тому переконують клієнтів витратити свій час та зусилля на активну участь у дослідницьких процесах і наданні щирих відповідей.


Переваги використання подарункових сертифікатів:

  1. Мотивація клієнтів.
    За допомогою подарункових карток можна зміцнити мотивацію покупців в участі в дослідженнях, адже отримання винагороди за докладені зусилля надає відчуття цінності та важливості для компанії.

  2.  Підвищення залученості.
    Використання подарункових карток як нагород може переконати респондентів активно брати участь у дослідженнях ринку та соціальних опитуваннях. Це дозволяє отримати більшу кількість відповідей, а отже, й більш репрезентативні результати досліджень.

  3. Побудова позитивних взаємин.
    Подарунковий сертифікат стає символом нагороди для компаній, які використовують їх у побудові стійких взаємовідносин зі замовниками. Це сприяє налагодженню позитивних взаємин з клієнтами та може призвести до збільшення їх лояльності та встановлення довготривалого співробітництва

  4. Виділення на тлі конкурентів.
    Використання подарункових карток як винагороди після прийняття участі в дослідженнях ринку може вирізнити компанію поміж конкурентів. Це ефективний спосіб привернути увагу замовника та збільшити шанси на здобуття їхнього цінного зворотного зв’язку.

Ефективні стратегії використання подарункових карток:

  1. Нагородження подарунковими картками за заповнення анкети.
    Заохочення клієнтів до заповнення анкети за допомогою гарантованого отримання подарункового сертифіката після завершення дослідження.

  2. Розіграш призів.
    Впровадження елементу випадковості, де кожен учасник після завершення дослідження, має шанс виграти подарункову картку певного номіналу

  3. Програми лояльності.
    Подарункові сертифікати можна розглядати як елемент різноманітних програм лояльностей. За допомогою такого виду заохочення респонденти регулярно братимуть участь у дослідженнях ринку або соціальних опитуваннях.

  4. Персоналізація нагород.
    Надання клієнтам можливості обирати нагороду з поміж різних варіантів дозволяє їм отримати саме те, що найкраще відповідає їхнім індивідуальним уподобанням і бажанням.

Гнучка та зручна опція винагородження респондентів:

Ми пропонуємо подарункові картки 350 брендів різних категорій у каталозі giftmall, що дозволяє забезпечити свободу вибору та персональний підбір подарунків для отримувачів. Ми пропонуємо універсальний сертифікат giftmall, який користувач може обміняти на сертифікат будь-якого партнера.
Завдяки різноманіттю подарункових карток різних брендів та номіналів, доступних у нашому каталозі, можливо легко підібрати їх відповідно до типу маркетингово дослідження.

Сертифікати є не тільки гнучкою опцією для учасників дослідження, але також дозволяють організаторам швидко та ефективно вручати нагороди. Наявність фізичних та електронних подарункових карток спрощує реалізацію, дозволяючи організаторам вручити більшу кількість нагород, а отже привернути більше респондентів.
Використання подарункових сертифікатів як ефективного заохочення та нагороди за участь у дослідженнях ринку й соціальних опитуваннях є стратегією, яка може значно збільшити залученість клієнтів у дослідницькі процеси. Її ключовими елементами є: мотивація клієнтів, побудова позитивних взаємин, виділення на тлі конкуренції та персоналізація винагород.
Тому варто розглянути впровадження такої програми в компанії, щоб отримати цінну зворотну інформацію, побудувати міцні та стійкі відносини з клієнтами та ефективно адаптувати стратегії бізнесу.
 

Що подарувати жінці на 40 років: ТОП ідей
Що подарувати жінці на 40 років: ТОП ідей 22.07.2023
Що подарувати на День Народження: ТОП ідей 29.06.2023
Що подарувати на День Народження: ТОП ідей
Користуючись нашим веб-сайтом, ви надаєте згоду на використання файлів cookie а також на обробку ваших персональних даних. Щоб дізнатися більше, перегляньте нашу політику конфіденційності.

Зверніть увагу!

Помилка відправки даних
Дякуємо за відгук. Ми опублікуємо його після модерації
Сертифікат

Дію виконано

Ви пітвердили, що отримали сертифікати. Дякуємо, що сповістили нас.
Успіх!
Ви зареєструвалися на нашому сайті.
Щось пішло не так...
Під час реєстрації виникла помика.
Будь-ласка, спробуйте знову.
Як скористатися картою giftmall?