Усі бренди та продавці задаються питанням - який спосіб просування їхніх послуг їм використовувати? Існує багато способів зацікавити споживача і підштовхнути стати його Вашим клієнтом. У свою чергу, промо-акції, які мають на увазі використання фізичних та електронних подарункових карток бренду вже не раз довели свою ефективність. Розглянемо два приклади проведення таких промоакцій.
Зміст
Винагорода покупців за використання мобільного додатка
Нещодавно сервісом електронних гаманців спільно з великою мережею продуктових магазинів було проведено одну з найуспішніших кампаній.
Кожен покупець, який придбав подарункову картку на 20$ або більше, отримував у подарунок електронну подарункову картку на 5$ за умови встановлення програми електронного гаманця на свій телефон. Результатом такої акції стало не лише підвищення продажів у мережі продуктових магазинів, а й значне збільшення завантажень та взаємодій із додатком електронного гаманця.
Цей варіант промо-акцій є ефективним способом просування та розповсюдження інформації, що веде до збільшення числа нових клієнтів та робить ще більш лояльними вже існуючих.
Знижкові подарункові картки
Дати споживачеві можливість заощадити гроші, купуючи при цьому якісний продукт - перевірений та завжди ефективний метод підвищення лояльності до бренду. Наприклад, один великий і популярний ресторан швидкого харчування запустили акцію в період новорічних свят, при якій покупці могли отримати подарункову картку вартістю $15 всього за $10, продавши таким чином 42,000 екземплярів за тиждень.
Звичайно, однією з найімовірніших причин такого попиту було бажання клієнта заощадити в період свят, при цьому не обмежуючи своїх потреб.
Описані акції є яскравими прикладами того, як універсальність подарункових карток робить їх відмінним варіантом просування для будь-якого бренду чи продавця.