Як правильно мотивувати співробітників

Зміст

Правильна мотивація персоналу

Співробітники - головний актив компанії і ця цінність стає дедалі більше для організацій з усіх галузей, що пов'язано як з повсюдною автоматизацій бізнес-процесів, так і з рядом інших економічних чинників. У нових економічних реаліях послідовно вибудувана модель мотивації співробітників - невід'ємна складова у формулі успіху будь-якої організації, яка прагне вибудувати стійко росте і розвивається бізнес.
Знайти універсальне рішення, яке ніби помах чарівної палички допоможе будь-якої компанії - нездійсненна мрія керівника. Будь-якій ефективній системі мотивації персоналу в організації передують інші не менш ефективні система менеджменту і "правильна" корпоративна культура, що визначає загальну ефективність процесів і атмосферу в команді.
Не варто мотивувати менеджерів з продажу зайвої атрибутикою і подарунками, які їм не потрібні. Даруйте те, що входить в коло їх інтересів, наприклад, якщо менеджер любить подорожі, винагородити його сертифікатом авіакомпанії або подарунковим сертифікатом їх улюблених брендів.

Основні види і методи мотивації персоналу

Матеріальна мотивація

Самий базовий і зрозумілий вид мотивації, адже кожен прагне до того, щоб його праця оплачувалася високо, але що ще більш важливо - їх праця повинна оплачуватися справедливо. Це означає, що визначаючи рівень заробітку кожного співробітника ви повинні врахувати рівень зарплат на ринку, адже ця інформація ні для кого не секрет і кожен знає про співвідношення рівня поточної оплати і ринкової.
Також важливо щоб співробітники всередині компанії не відчували, що їх колеги заробляють незрівнянно більше, якщо на те немає істотних підстав. Звичайно, ви можете встановити правило нерозголошення цих сум, але для умовних "хлопців на курилці" це зовсім не перешкода.
І звичайно не забудьте про те, щоб справедливо оцінювати реальний внесок співробітника в загальну справу, його результати і докладені зусилля повинні оцінюватися по заслугах. Найчастіше усунення таких проблем значно важливіше, ніж мотивувати співробітників премією.
В цілому матеріальну мотивацію можна розділити на дві категорії:

  • методи матеріального стимулювання (грошова)
  • методи соціального пакета (негрошова)

Грошова — підвищення зарплати або висока зарплата при прийомі на роботу, а також виплата різних бонусів, премій і відсотків від прибутку.
Негрошова — заохочення які несуть матеріальну цінність, але виражені в фінансових еквівалентах, наприклад подарункові сертифікати, оплата оплата освіти, подорожей, страховок, користування корпоративним автомобілем / житлом

Нематеріальна мотивація

Іноді відправити співробітника на конференцію в інше місто значно важливіше, ніж мотивувати співробітників надбавкою. Коли питаннях питання про додаткові методи мотивації, це означає, що варто вивчити нематеріальну частиною питання і часто вона не менш важлива, особливо це актуально в IT, де високі зарплати змушують роботодавців шукати додаткові стимули і створювати додатковий комфорт для своїх цінних кадрів. Ключ до успіху тут - атмосфера, адже такі речі як повага, довіра і відкритість дуже важливі для будь-якої людини.
Досягніть того, щоб у вашій компанії панувала атмосфера взаємної поваги, відкритості, довіри, височіла цінність взаємин в команді і цінність кожного співробітника - мотивація і продуктивність співробітників будуть на висоті.
Особливо тут важливий сам процес підбору співробітників, оскільки потрібно знайти не просто професіонала, а людини, чиї цінності відповідають культурі вашої компанії.

6 способів мотивації

Незважаючи на те, що не існує ідеального інструменту, є зрозуміла ланцюжок кроків ведуть до ефективної оцінки і мотивації персоналу:

  • Створіть необхідну інфраструктуру для роботи і комфорту
  • Надайте співробітникам можливості
  • Створіть конкурентне середовище
  • Ведіть постійний діалог про цілі
  • Формуйте правильні KPI і відсотки для мотивації відповідальних менеджерів
  • Мотивуйте не тільки грошима

Інструменти для мотивації: чим мотивувати співробітників

Місія компанії

Так, це те чим можна ефективно мотивувати персонал. Сформулюйте місію вашої компанії і вона вірно прослужить вам багато років, наприклад місія Google звучить так: "Зручно організувати всю інформацію в світі і зробити її доступною і корисною кожному.", При цьому, вона анітрохи не змінилася, за більш ніж 20 років історії компанії . Це амбітна мета, яка стане дороговказом для всього колективу. Розкажіть співробітникам, як саме їх робота вплине на досягнення цієї амбітної мети.
Виділіть час і визначте довгострокові цілі співробітника - його вплив на створення продукту або послуги, його роль в компанії, його особисту зону відповідальності в досягненні загальної місії і цілей.

Емоційний інтелект

Ключовий інструмент мотивації своїх співробітників в руках кожного начальника, навик без якого в сучасній компанії стати успішним керівником практично неможливо.
Для сильного лідера важливо вміння вести живий прозорий діалог, говорити про стимулах, мотивації, про кар'єрному розвитку, про те, як його бачить співробітник і компанія.

Здатність ефективно делегувати

Цей пункт неможливий без довіри. Для кожного керівника це складний і трудомісткий процес, але це невід'ємна частина розвитку і зростання команди. Постарайтеся не давати розпоряджень, а сконцентруйтеся на діалозі з вашою командою, навіть найбільш складна і важлива задача може бути реалізована зусиллями всієї команди. Ваша підтримка і зворотний зв'язок - те, чим можна мотивувати співробітників в такій ситуації.

Система KPI і контроль

"Не можна керувати тим, що не можеш виміряти" - говорить відома цитата Пітера Друкера і з нею складно посперечатися. Правильна система KPI є однією з найбільш універсальних в тому, що стосується контролю, оцінки і мотивації персоналу.
Ставте зрозумілі, досяжні і добре вимірювані цілі, які будуть прямо корелювати з системою їх оцінки. При цьому важливо дотримуватися згаданих вище принципів довіри і свободи.
Ви обов'язково повинні фіксувати особисті та командні досягнення співробітників. Адже система оцінки необхідна не тільки в цілях винагороди, а й для того, щоб прозоро і зрозуміло донести те, наскільки успішний співробітник, як він справляється з завданнями і дати оцінку у вигляді визнання або рад про подальше зростання. Усвідомлення того, що йому вдалося досягти потрібного результату і зробити свій внесок в роботу команди - відмінна мотивація робочого персоналу.

Підсумки

Запорука успіху компанії - правильна комбінація ключових складових: ефективний менеджер, корпоративної культура і сильні, релевантні інструменти. І кажучи про зовнішні інструментах, то як саме ви будете мотивувати співробітників буде залежати тільки від вас і ситуації в компанії.
У разі, якщо необхідно швидко розгорнути програму мотивації або перевірити ефективність такого рішення, значно дешевше і простіше звернутися до такої компанії як giftmall. Ми лідери ринку подарункових карт і рішень для бізнесу в сфері мотиваційних програм. Найкраще якості кінцевого сервісу з найбільшим каталогом брендів, зручний функціонал, технологічні рішення і індивідуальна клієнтська підтримка - все про нас.

Акція від BraBraBra
Акція від BraBraBra 04.12.2020
Подарункові сертифікати в маркетінговій стратегії 28.11.2017
Подарункові сертифікати в маркетінговій стратегії
Користуючись нашим веб-сайтом, ви надаєте згоду на використання файлів cookie а також на обробку ваших персональних даних. Щоб дізнатися більше, перегляньте нашу політику конфіденційності.

Зверніть увагу!

Помилка відправки даних
Дякуємо за відгук. Ми опублікуємо його після модерації
Сертифікат

Дію виконано

Ви пітвердили, що отримали сертифікати. Дякуємо, що сповістили нас.
Успіх!
Ви зареєструвалися на нашому сайті.
Щось пішло не так...
Під час реєстрації виникла помика.
Будь-ласка, спробуйте знову.
Як скористатися картою giftmall?