Подарункові сертифікати для маркетингових проєктів

Конкурси та лотереї є надзвичайно ефективними маркетинговими інструментами, які привертають увагу та залучають широку аудиторію.

Організація конкурсів дозволяє компаніям побудувати міцні взаємозв’язки з клієнтами шляхом контактування та їх винагородження за участь, а також мотивує людей постійно стежити за діяльністю бренду. Ба більше, позитивним наслідком різноманітних конкурсів та розіграшів часто стає поширення інформації про компанію, оскільки учасники акції охоче діляться нею з іншими, таким чином збільшуючи охоплення.

Саме тому лотереї та конкурси стали ефективним інструментом просування. Вони потребують невеликого бюджету, є простими в організації та реалізації, а їх результатом є підвищення рівня впізнаваності бренду і створення навколо нього багато інформаційних приводів.

Дослідження Mindreader показує, що чотири з п’ятьох дорослих користувачів Інтернету в Україні беруть участь в онлайн-конкурсах. У 2018 році відсоток дорослих інтернет-користувачів, які брали участь в різного роду акціяї та розіграшах, становив аж 78%, і ця цифра продовжує зростати.

Важливим і досить клопітким завданням для компаній є вибір вдалого призу для учасників. Він має вирішальне значення для успіху конкурсної кампанії, оскільки безпосередньо впливає на залучення людей до участі в ній.

Якщо учасник конкурсу або лотереї має вибір між грошовим призом або конкретним товаром, він із задоволенням обере перший варіант, який є менш вигідним для організатора. Виграний грошовий приз зазвичай зараховується на рахунок переможця. Через деякий час приємна емоція, пов’язана з виграшем, зникне. І навіть, якщо  переможець все-таки використає його для конкретної покупки, йому буде важко згадати, що ця сума отримана від перемоги в конкретному конкурсі.
А як щодо фізичних винагород? Їх зберігання і переміщення пов'язані з додатковими логістичними витратами. Крім того, використання таких продуктів значно уповільнює процес нагородження і, як наслідок, бренд втрачає лояльність нинішніх і потенційних клієнтів.

Щоб запобігти такому сценарію, організатори конкурсів чи лотерей у вигляді призів все частіше обирають подарункові картки. Це пов'язано з очевидним рядом переваг як для учасників, так і для організаторів заходів.

Ми точно знаємо, що нагороди грають ключову роль у приверненні уваги клієнтів. Саме тому пропонуємо широкий вибір подарункових сертифікатів, які можна використовувати в різноманітних конкурсах та лотереях. Ми зможемо підібрати ідеальні призи для будь-якої рекламної акції, будь то вікторина в соціальних мережах, творчий конкурс чи розіграш.

Завдяки великому асортименту подарункових карток різних брендів і номіналів, доступних у нашому каталозі, ми можемо легко адаптувати їх до вашого плану та стратегії просування. Сертифікат є гнучким варіантом призу для переможців акцій, а також дозволяє організаторам швидко й легко його вручити. Завдяки тому, що подарункові картки випускаються у фізичному та електронному виді, процес їх реалізації є надзвичайно простим та дозволяє компаніям присуджувати більшу кількість призів і залучати більше користувачів.

Що подарувати співробітнику: ТОП ідей
Що подарувати співробітнику: ТОП ідей 21.06.2023
Персоналізовані корпоративні подарунки 21.04.2023
Персоналізовані корпоративні подарунки
Користуючись нашим веб-сайтом, ви надаєте згоду на використання файлів cookie а також на обробку ваших персональних даних. Щоб дізнатися більше, перегляньте нашу політику конфіденційності.

Зверніть увагу!

Помилка відправки даних
Дякуємо за відгук. Ми опублікуємо його після модерації
Сертифікат

Дію виконано

Ви пітвердили, що отримали сертифікати. Дякуємо, що сповістили нас.
Успіх!
Ви зареєструвалися на нашому сайті.
Щось пішло не так...
Під час реєстрації виникла помика.
Будь-ласка, спробуйте знову.
Як скористатися картою giftmall?