Конкурси та лотереї є надзвичайно ефективними маркетинговими інструментами, які привертають увагу та залучають широку аудиторію.
Організація конкурсів дозволяє компаніям побудувати міцні взаємозв’язки з клієнтами шляхом контактування та їх винагородження за участь, а також мотивує людей постійно стежити за діяльністю бренду. Ба більше, позитивним наслідком різноманітних конкурсів та розіграшів часто стає поширення інформації про компанію, оскільки учасники акції охоче діляться нею з іншими, таким чином збільшуючи охоплення.
Саме тому лотереї та конкурси стали ефективним інструментом просування. Вони потребують невеликого бюджету, є простими в організації та реалізації, а їх результатом є підвищення рівня впізнаваності бренду і створення навколо нього багато інформаційних приводів.
Дослідження Mindreader показує, що чотири з п’ятьох дорослих користувачів Інтернету в Україні беруть участь в онлайн-конкурсах. У 2018 році відсоток дорослих інтернет-користувачів, які брали участь в різного роду акціяї та розіграшах, становив аж 78%, і ця цифра продовжує зростати.
Важливим і досить клопітким завданням для компаній є вибір вдалого призу для учасників. Він має вирішальне значення для успіху конкурсної кампанії, оскільки безпосередньо впливає на залучення людей до участі в ній.
Якщо учасник конкурсу або лотереї має вибір між грошовим призом або конкретним товаром, він із задоволенням обере перший варіант, який є менш вигідним для організатора. Виграний грошовий приз зазвичай зараховується на рахунок переможця. Через деякий час приємна емоція, пов’язана з виграшем, зникне. І навіть, якщо переможець все-таки використає його для конкретної покупки, йому буде важко згадати, що ця сума отримана від перемоги в конкретному конкурсі.
А як щодо фізичних винагород? Їх зберігання і переміщення пов'язані з додатковими логістичними витратами. Крім того, використання таких продуктів значно уповільнює процес нагородження і, як наслідок, бренд втрачає лояльність нинішніх і потенційних клієнтів.
Щоб запобігти такому сценарію, організатори конкурсів чи лотерей у вигляді призів все частіше обирають подарункові картки. Це пов'язано з очевидним рядом переваг як для учасників, так і для організаторів заходів.
Ми точно знаємо, що нагороди грають ключову роль у приверненні уваги клієнтів. Саме тому пропонуємо широкий вибір подарункових сертифікатів, які можна використовувати в різноманітних конкурсах та лотереях. Ми зможемо підібрати ідеальні призи для будь-якої рекламної акції, будь то вікторина в соціальних мережах, творчий конкурс чи розіграш.
Завдяки великому асортименту подарункових карток різних брендів і номіналів, доступних у нашому каталозі, ми можемо легко адаптувати їх до вашого плану та стратегії просування. Сертифікат є гнучким варіантом призу для переможців акцій, а також дозволяє організаторам швидко й легко його вручити. Завдяки тому, що подарункові картки випускаються у фізичному та електронному виді, процес їх реалізації є надзвичайно простим та дозволяє компаніям присуджувати більшу кількість призів і залучати більше користувачів.