Збільшення продажів за допомогою подарункових сертифікатів

Подарункові сертифікати – недорогий та ефективний спосіб для залучення нових клієнтів.

У цій статті ми опишемо деякі «трюки» для сприяння зростання рівня продажів, які можна використовувати разом із простою подарунковою карткою, як рушійну силу.

Зміст

Заохочуйте повторні покупки

Спеціальний рекламний поштовх може сприяти побачити у Вас ідеальну компанію, працювати з якою з часом хочеться знову і знову. Заохочення може бути орієнтоване на будь-якого Вашого клієнта, постійного чи нового – це не важливо. Головне пробудити бажання у клієнтів знову купити у Вас за певний період часу, але вже з нагородою у вигляді подарункового сертифікату. Для того щоб контролювати витрати на подібні заохочення, Вам необхідно продумати механіку нарахування та категорії людей, які відповідають певним критеріям - наприклад, вони витрачають більше, ніж зазвичай, протягом певної кількості часу або Ви можете вказати, що пропозиція поширюється лише на замовлення від певної суми.

Винагорода постійних клієнтів

Найкращі покупці ті, які вже встигли оцінити Ваш продукт та Ваш сервіс. Ви можете запустити VIP-кампанію, яка безпосередньо стосується постійних клієнтів. Дайте їм знати, що при здійсненні наступної покупки вони можуть отримати свій безкоштовний подарунковий сертифікат.

Мотивуйте людей повернуться і завершити покупку у разі «кинутого кошика»

Якщо клієнт, з якоїсь причини, не завершив покупку, залишивши «кинутий кошик» на сайті Вашого інтернет-магазину, використовуйте повідомлення для того, щоб клієнт повернувся та завершив покупку.

В якості альтернативи, для продажу в корпоративному секторі, Ви можете надіслати подарунковий сертифікат на відвідування ресторану та призначити зустріч для детального обговорення подальшої співпраці. Ви можете замовити кілька сертифікатів і відстежити ефективність їх використання.

Заохочення заради просування

Інтенсивність просування нового бізнесу залежить від відгуків про Вашу роботу та рекомендації. Дізнайтеся у поточних покупців або клієнтів, чи будуть вони зацікавлені в тому, щоб рекомендувати Вас і натомість отримувати винагороду у вигляді подарункових сертифікатів. Ви можете розробити варіанти винагороди як для нових клієнтів, так і для існуючих у разі успішної угоди або продажу. Цей варіант чудово підійде для молодого бізнесу, який бажає залучити нових клієнтів та напрацювати постійну клієнтську базу.

Подарункові сертифікати в маркетінговій стратегії
Подарункові сертифікати в маркетінговій стратегії 28.11.2017
Відмінності між видами подарункових сертифікатів 22.07.2016
Відмінності між видами подарункових сертифікатів
Користуючись нашим веб-сайтом, ви надаєте згоду на використання файлів cookie а також на обробку ваших персональних даних. Щоб дізнатися більше, перегляньте нашу політику конфіденційності.

Зверніть увагу!

Помилка відправки даних
Дякуємо за відгук. Ми опублікуємо його після модерації
Сертифікат

Дію виконано

Ви пітвердили, що отримали сертифікати. Дякуємо, що сповістили нас.
Успіх!
Ви зареєструвалися на нашому сайті.
Щось пішло не так...
Під час реєстрації виникла помика.
Будь-ласка, спробуйте знову.
Як скористатися картою giftmall?